Nu bär det av! (gårdagens dagbok, del 1)

Sitter på Landvetter. Planet jag skall åka med landade just. Om en dryg halvtimme lyfter planet igen, med mig ombord. Då dröjer det näatan ett halvår innan jag har ssvensk mark, eller EU-mark för den delen, under fötterna.

Lägenheten uthyrd till en god vän. En annan bostad väntar på mig i Indonesien, en av mina blivande arbetskamrater har fixat. Men förat blir det diverse hotel i Turkiet och Thailand. Eftersom jag ändå mellanlandar i dessa länder fick jag semestrar där på köpet. 🙂

Om min telefon hittar någon wifi så återkommer jag ikväll. Från Istanbul. 🙂

Leave a Reply

